هواپیمایی آسمان iran aseman airlines

هواپیمایی آسمان iran aseman airlines
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواپیمایی آسمان و آدرس iaa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

وظيفه واحد آموزش در هواپيمايي آسمان ارتقا سطح دانش و آموزش كاركنان شركت با هدف ارتقا ايمني , استفاده بهينه از امكانات موجود از نظر كيفي و كمي و بهره وري بيشتر منابع است . در حال حاضر ساختار اداري آموزش شامل 4 بخش مجزا است كه تحت نظر مديريت مركز بهسازي و آموزش نيروي انساني آسمان فعاليت مينمايد .اين چهار بخش عبارتند از :

* آموزش عمليات

* آموزش فني

* آموزش بازرگاني

* آموزش عمومي‌

در مجموع وظيفه هر يك از چهار بخش آموزش همان گونه كه قبلا ذكر گرديد , ارتقا دانش كاري كاركنان آسمان ميباشد . در بخش آموزش عمليات اين وظيفه به صورت برگزاري كلاسهاي تئوري اعم از آشنايي و تايپ با بهره گيري از اساتيد داخلي براي كليه خدمه پروازي در اين مركز و انجام دوره هاي عملي ( شبيه ساز پرواز ) در خارج از كشور ميباشد . در بخش آموزش فني تلاش و سعي مسئولان آموزش در استفاده از منابع داخل شركت و انجام تمام دوره ها با استفاده از امكانات موجود متمركز است . در بخش آموزش بازرگاني و عمومي نيز با استفاده از منابع داخل و خارج از شركت پاسخگوي نيازهاي اين دو بخش بوده است .

مسئولان واحد آموزش هواپيمايي آسمان براي ارتقا سطح كيفي واحد خود برنامه هاي متعددي را برگزار مينمايند كه از آن جمله انجام دوره هاي باز آموزي و آشنايي با علوم و فنون جديد هواپيمايي و به روز شدن اطلاعات و دانش كاري كاركنان و برنامه ريزي هاي لازم در جهت اخذ گواهينامه هاي بين المللي و ارتقا دانش كاري مدرسان مركز و در نتيجه بهره وري كمي و كيفي بهتر و بيشتر واحد آموزش است .  



آدرس: ایران-تهران- فرودگاه مهرآباد - شرکت هواپیمایی آسمان صندوق پستی: 1476-13145 تلفن: 14-66035310-61101 فکس: 66030413

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 شهريور 1392 ] [ 12:32 ] [ علیرضا شعبانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اولین وبلاگ هواپیمایی آسمان من میخواهم شما را با شرکت هواپیمایی اسمان اشنا کنم من دانشجوی رشته تعمیر و نگهداری هواپیما هستم a&p
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 20987
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 هواپیمایی آسمان