هواپیمایی آسمان iran aseman airlines
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواپیمایی آسمان و آدرس iaa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 !!برای رفتن به سایت اصلی هواپیمایی آسمان بر روی لوگو سمت راست شرکت !!

!!کلیک کنید با تشکر !!

آدرس: ایران-تهران- فرودگاه مهرآباد - شرکت هواپیمایی آسمان صندوق پستی: 1476-13145 تلفن: 14-66035310-61101 فکس: 66030413
[ یک شنبه 3 شهريور 1398 ] [ 19:50 ] [ علیرضا شعبانی ]

معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی یکی از سه رکن اصلی شرکت هواپیمایی آسمان است . این معاونت شامل بخشهای اداره کل فروش مسافر ، اداره کل خدمات فرودگاهی و اداره کل فروش بار است . مهمترین دستاوردهای این معاونت که به رشد همه جانبه شرکت کمک شایانی نموده در ادامه آمده است 

تقویت و افزایش فرکانس پروازهای مستعد شبکه پروازی شرکت / نصب و راه اندازی سیستم آمار و اطلاعات پروازی در پایگاه های مشهد و شیراز / کنترل و نظارت مستمر بر اطلاعات و داده های وارده به سیستم اطلاعات و آمار پروازی از مبادی مختلف / به روز رسانی اطلاعات و آمار پروازی / ارایه آمار واطلاعات پروازی به مجامع معتبر بین المللی / کسب مقام سی و دوم جهان در اجرای پروازهای موفق منطقه ای / بهره مندی بیشتر از زمان کاری هواپیما و خدمه پروازی به ویژه در فرودگاه های روز پرواز / مطالعات میدانی توسط دفتر هماهنگی و بررسیهای بازرگانی شرکت به جهت ارتقا ضریب بهره وری / گسترش شبکه پروازی در اکثر مسیرهای داخلی / ارتقا شبکه پروازی به 195 پرواز به 45 مقصد / حفظ ضریب اشغال صندلی پروازها علیرغم افزایش صندلی عرضه شده / کنترل و ارزیابی مستمر وضعیت روزانه شبکه پروازی به ویژه از مبدا تهران / نظارت مستمر بر فرآیند رزرویشن آژانسهای تابعه / ایجاد واحد رویه و مقررات نگهداری جا / ایجاد واحد هماهنگی پرواز نگهداری جا / نصب و بهره برداری از سیستم های کنترل و هماهنگی شبکه پروازی ، بانک اطلاعات پروازی شرکت ، سیستم برنامه ریزی پروازی / ارزیابی عملکرد و رتبه بندی دفاتر و نمایندگی های فروش / اعطای 35 نمایندگی فروش جدید در تهران و 30 نمایندگی در شهرستانها / تهیه ، تدوین و ابلاغ رویه و مقررات و تعرفه فروش / چاپ اوراق بهادار شرکت منطبق با استاندارد یاتا / واگذاری خدمات فروش تلفنی به شرکت پرشین گلف / بهره برداری از سیستم اتوماسیون تعرفه شرکت/ ارایه لحظه به لحظه میزان مسافر به شرکت آرمان با هدف ارایه بهتر سرویس کترینگ / راه اندازی دستگاه اشعه ایکس و توزین اداره خدمات بار فرودگاه مهرآباد / نوسازی انبارهای بار ترمینال شش فرودگاه مهرآباد / اتوماسیون بار داخلی .

آدرس: ایران-تهران- فرودگاه مهرآباد - شرکت هواپیمایی آسمان صندوق پستی: 1476-13145 تلفن: 14-66035310-61101 فکس: 66030413
[ یک شنبه 3 شهريور 1392 ] [ 12:50 ] [ علیرضا شعبانی ]

 

وظيفه واحد آموزش در هواپيمايي آسمان ارتقا سطح دانش و آموزش كاركنان شركت با هدف ارتقا ايمني , استفاده بهينه از امكانات موجود از نظر كيفي و كمي و بهره وري بيشتر منابع است . در حال حاضر ساختار اداري آموزش شامل 4 بخش مجزا است كه تحت نظر مديريت مركز بهسازي و آموزش نيروي انساني آسمان فعاليت مينمايد .اين چهار بخش عبارتند از :

* آموزش عمليات

* آموزش فني

* آموزش بازرگاني

* آموزش عمومي‌

در مجموع وظيفه هر يك از چهار بخش آموزش همان گونه كه قبلا ذكر گرديد , ارتقا دانش كاري كاركنان آسمان ميباشد . در بخش آموزش عمليات اين وظيفه به صورت برگزاري كلاسهاي تئوري اعم از آشنايي و تايپ با بهره گيري از اساتيد داخلي براي كليه خدمه پروازي در اين مركز و انجام دوره هاي عملي ( شبيه ساز پرواز ) در خارج از كشور ميباشد . در بخش آموزش فني تلاش و سعي مسئولان آموزش در استفاده از منابع داخل شركت و انجام تمام دوره ها با استفاده از امكانات موجود متمركز است . در بخش آموزش بازرگاني و عمومي نيز با استفاده از منابع داخل و خارج از شركت پاسخگوي نيازهاي اين دو بخش بوده است .

مسئولان واحد آموزش هواپيمايي آسمان براي ارتقا سطح كيفي واحد خود برنامه هاي متعددي را برگزار مينمايند كه از آن جمله انجام دوره هاي باز آموزي و آشنايي با علوم و فنون جديد هواپيمايي و به روز شدن اطلاعات و دانش كاري كاركنان و برنامه ريزي هاي لازم در جهت اخذ گواهينامه هاي بين المللي و ارتقا دانش كاري مدرسان مركز و در نتيجه بهره وري كمي و كيفي بهتر و بيشتر واحد آموزش است .  

آدرس: ایران-تهران- فرودگاه مهرآباد - شرکت هواپیمایی آسمان صندوق پستی: 1476-13145 تلفن: 14-66035310-61101 فکس: 66030413
[ یک شنبه 3 شهريور 1392 ] [ 12:32 ] [ علیرضا شعبانی ]

شرکت هواپیمایی آسمان در سال 1359 از ادغام چهار شرکت هوایی ایر تاکسی ، پارس ایر ، ایر سرویس و هور آسمان تشکیل یافت . هواپیمایی آسمان هم اکنون وسیع ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی با تاکید بر پرواز به مناطق محروم کشور را دارد .

آسمان برای پوشش هر چه بهتر شبکه پروازی خود ، سه مرکز پروازی به ترتیب در تهران ، شیراز و مشهد دایر کرده است. هر یک از سه مرکز یاد شده ، خدمه پروازی و آشیانه های تعمیر و نگهداری مستقل دارند تا از این طریق ضمن جذب و آموزش نیروی متخصص بومی ، پروازهای روزانه از استقلال کافی برخوردار باشند .

هواپیمایی آسمان در سال 1381 به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار شد . این امر سبب شده تا آهنگ رشد و توسعه آسمان بیش از پیش فرونی یابد . آسمان از بدو تاسیس تا کنون دو شاخص مهم یعنی توسعه ناوگان و توسعه توانمندی های فنی – عملیاتی شرکت را مد نظر داشته و در این راه به نتایج مهمی دست یافته که از آن جمله می توان عضویت در مجامع معتبر هوایی جهان همچون یاتا ، نرخ صعودی جابجایی مسافر ، گسترش شبکه پروازی ، جذب و آموزش نیروی متخصص ، ساخت آشیانه ها و کارگاه های متعدد مهندسی تعمیرات و دریافت گواهینامه های بین المللی از سازمان های معتبر هوایی اشاره کرد.

آخرین گواهینامه معتبر اخذ شده در این خصوص IOSA  خوانده می شود که از سوی یاتا برای آسمان صادر شده است .

هواپیمایی آسمان همچون سایر خطوط هوایی جهان به ایمنی پروازهای خود قبل از هر شاخص دیگری توجهی خاص دارد . از این رو با ایجاد سیستم مدیریت ایمنی که در اصطلاح اس.ام.اس خوانده می شود ، آخرین رهیافت های جهانی ایمنی را در سازمان خود اعمال و دیده بانی می کند تا از این طریق سفری امن و راحت را برای شما فراهم نماید.

هواپیمایی آسمان هم اکنون با 29 فروند هواپیما به 45 شهر داخلی و 9 کشور خارجی پرواز منظم برنامه ای دارد .

آدرس: ایران-تهران- فرودگاه مهرآباد - شرکت هواپیمایی آسمان صندوق پستی: 1476-13145 تلفن: 14-66035310-61101 فکس: 66030413
[ یک شنبه 3 شهريور 1392 ] [ 12:21 ] [ علیرضا شعبانی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اولین وبلاگ هواپیمایی آسمان من میخواهم شما را با شرکت هواپیمایی اسمان اشنا کنم من دانشجوی رشته تعمیر و نگهداری هواپیما هستم a&p
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 20989
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 هواپیمایی آسمان